Ada'ya piknikli doğum günü


Ada'nın doğum günü 24 temmuzdaydı. Ama o gün tatil nedeniyle İzmir'de olmayan yakınlarımız olduğundan ertelemiştik. Çocuklar ne kadar kalabalık olursa o kadar mutlu oluyorlar çünkü. Geçen cuma günü yaptık doğum gününü. Cumadan beri yoğunluktan anca girebildim nete şimdi paylaşıyorum keyifli akşşamımızı...

Eve yakın Hasanağa Parkı var. Oldukça büyük ve güzel bir yer. Yüksek ağaçlar olmasına karşın hoş akşam saati bile sıcaktı ama evlerden iyidir yine de. Bu kez çocuklar rahat etsin diye parkta yapayım dedim doğum gününü. 2 hasırı serdik yere (masa yok parkta) toplam 24 kişi oldukça kalabalıktık yani..


Çocuklar eğlencenin dibini gördüler diyebilirim. Yukarıdaki paten kayma için yapılan  beton zeminlere o kadar çok tırmanıp kaydılar ki Deniz bugün bile hala "her yerim tutulmuş oturduğum yerden kalkamıyorum" diye mızıklanıyor.  Yukarıdaki karedeki çocukların 8 tanesi bizden...

 Piknik öncesi toplanırken..Çizgili tişörtlü olan annem:))

Doğum günü yerde olunca böyle bir düzen oldu. Her şeyi kutularda taşıdım mecburen, servis tabağı uygun olmayacaktı bu ortama haliyle....


Cuma günü buhar olma modunda hazırlık yaptığımdan pek fotoğraf çekemedim yaptıklarımdan. Kalabalık olacağız diye epey bir hazırlık yaptım. Poğoça, patates salatası, sosisli ve peynirli milföyler, tuzlu kurabiye, üzümlü kurabiye, çiçek kurabiye, elmalı kurabiye, minik elmalı mufinler ve pasta...
Bu tars sevildi. Annem sen hep burda yap yine dedi. Emine abla da bir dahakini Gölet'te isteriz dedi...Biraz tereddütlüydüm insanlar yerde oturmaktan rahatsız olur mu böylesi sevilir mi diye ama neyse alnımızın akıyla çıktık..


Yorumlar