Tatil bitti döndük....


Her tatil gibi bizimkisi de kısa sürdü:))) Yine Didim Polis Kampı'na gittik. Bir aralar hep oraya gitmekten sıkılırdım ama bu yıl denizi özlemiş miyim ne bırakın sıkılmayı yetmedi bile bana...

6 gün kaldık Didim'de. 7 tane koyu var bu kamp yerinin kimi çok güzel kiminin gideni olmasa da biz kumsal aramadığımızdan seviyoruz. 




Bu bot bu yaz çok eğlendirdi herkesi. Halalar bottan denize atıldı sürekli, özellikle Deniz korsalo ldu gemiyi kaçırdı falan:))
3. gün ise bot ortadan su aldı ve battı:)) Batışını bile komediye çevirdik üstelik..Bir halamızı çaktırmadan bota aldık, dibi epey yırtılmıştı binmesiyle suya girmesi bir oldu...


Bu yıl fotoğraf makineme küstüm ama. Devrim'in akıllı telefonuna takıldım çekip çekip anında paylaştım kareleri. Koca makineyi taşıyıp kumdan-sudan koruyacağım diye kasılmaktan daha kolay geldi bana...

Yorumlar