Sasalı'nın sakinleri


Cumartesi Sasalı'ya gitmiştik ya sadece kendimizi çekmedim. Zaten asıl amacım oranın sakinlerini fotoğraflamaktı. Bir de makineme bir aparat almıştım. Eski manuel objektifleri DSRL makinelerde kullanmak için. Malum tele objektifler 3 bin civarından başlıyor. Ben teleyi de makro gibi ara aparatlarla halledeceğim şimdilik.

Neyse çok uzatmayayım ama Devrim'in pek eski (bilenler vardır İstanbul'da Polonya Pazarı vardı. artık kalkmış) aldığı Rus malı bir lensi ile çekimler yaptım. Aşağıdaki timsah ağzı mesela. Bulunduğum alandan timsaha bu kadar yaklaşabildim...

Devekuşu da aynı lensle denemelerimden. Lens çok ağır çevriliyor. Manuel çektiğimden ben netleme yapıyorum haliyle. Ama tek karede olsa sonuca ulaşabilmişim:))


Ve filler....Onları da uzaktan çekerdim. Bu kez epey yaklaştım kendilerine...


İşte kıpırdanmadan bana onca dakika poz verdiği halde bu aslan kardeşi net çekememişim. Yeniden gitmek şart oldu. Takıldı kafama niye bu net değil diye...


 Yarasalar yeni sakinlerinden....

Lemurlar. Ya da Kral Julien... Madagaskar Penguenlerini bilirsiniz dimi. Oradaki karakter. Çok severiz biz ailecek....

Yorumlar