Sasalı gezimizden....


Eh okullar erken tatil oldu gibi. Resmen tatile girmeselerde sınavlar bittiğinden okullar boşaldı. Bu hafta hiç ders olmamış sıkıldı çocuklar. Deniz oynamaktan bile sıkılmış!!!!

Dün ne yapsak diye öğleye kadar kıvrandık hadi oldum ben Sasalı'ya gidelim. Devrim baba sıcak diye mırın kırın etti ama....Önce Çiğli'de oturan kardeşime gittik.. Yolda annemi de aldık. Onlarda biraz oturup hep birlikte Sasalı'ya. Çocuklar epey eğlendi, ben bol bol fotoğraf çektim. Verimli ve keyifli bir gündü yani...

Yalnız nedenini bilmiyorum daha önce defalarca gitmemize karkın bu kez resmen sivrisinek saldırısına uğradık orda. Hala her tarafım kaşınıyor. Koca koca kabarıklıklar var bacaklarımda. En çok beni ve en miniğimizi ısırdı sinekler. Hatta bir ara fotoğraf falan çekemedim kaşıntıdan....


Arka plana lemurları aldık....




 Annemle Devrim'in bu karesi pek hoş olmuş...

Bu yıl ilk kez kanguruları gördük....

Yorumlar