Madalya standımız...

Soldakiler Ada'nın. Fotoğrafı çektikten sonra matematik olimpiyatı madalyası da geldi. Ortadaki Devrim'in geçmişte satrançtan aldığı madalya. Sağdakiler de Deniz'in satranç madalyaları...

Oğluşlara yaptığım madalya standı var bugün bloğumda. Görmemişin oğlu olmuş hesabı bizim de birkaç madalyamız olunca koyacak yer sorunumuz oldu haliyle. Nette baktım örneklere yukarıdaki gibi yapmaya karar verdim..

Bu odayı birkaç yıl önce griye boyayıp uzay teması şeklinde düzenlemiştim ben. O zaman duvara yaptığım boy cetveli malesef arkada kaldı.  Bir sonraki badana da kusurlarkapatılır artık....


Paletlerden çıkan iki tahtayı Devrim'e zımparalattım. Yat veriği ile vernikledim. Sonra biri üstte set olacak şekilde vidaladım. Duvara montajını yine Devrim'e yaptırdım. Üzerlerine kalın kartondan rakam ve satranç figürleri keserek akrilik boya ile boyadım. Vernikledim ve yapıştırdım...

Üst taraf olursa kupaları için. Oradaki kupa Devrim'in satrançtan kazandığı bir kupa. Kıyıda köşede atılıyordu. Onu da koydum...




Yorumlar