AliExpress alıverişim.......


Fotoğrafçılığı sevmek azıcık pahalı bir şey. İş makine almakla kalmıyor. Ben ilk önce 550D ve kit lensle yetiriyordum. Hadi bir de çok kullanımlı bir objektif oldum. Yedek pil, ekstra aparatlar, tripot derken yayıntım arttı. Makineyi aldığımda ikinci el omuz çantası almıştım. Ama özellikle uzun yürüyüşlerde omzum cidden acımaya başlamıştı artık. Bir sırt çantası da gerekenler arasına giriverdi...

Ne zamandır aklımdaydı da fiyatlar pek tuzlu olduğundan duruyordum. AliExpress düşündük önce ama kararsız kaldık. Teee oralardan 1 ayda gelir mi aldığımız? 15 gün kadar önce ben artık sırt çantası istiyorum dedim Devrim'e. O gün ısmarlamış. Süpriz çantam dün geldi. Beklediğimizden çok çok önce.

 Dün de ben tam aldığım bir aparatla Devrim'in teeee fi tarihinden kalma Rus malı teleobjektifi ile denemeler yapıyordum ve şimdi bunu nasıl taşıyacağım diye düşünüyordum...Akşam Devrim sırtında çantayla gelince bir sevindirik oldum ki görmeliydiniz:)))


Bu çanta Türkiye 'de 400 lira civarında. Biz 49 dolara aldık. Çok iyi bir fiyat yani. Görüldüğü gibi bir dünya gözü var. Zati kocacığım direk "şimdi bunun içini de doldurmak lazım dimi" dedi ya....Kendi yağmurluğu ile var çantanın. Sırk kısmı oldukça ortopedik görünüyor, bakalım en kısa sürede denemeli bunu....


Yorumlar