Tahtaları deldim işledim oldu....


Ne zamandır yapmak istediğim bir projeye daha el atmış bulunuyorum. Kıl testere ile kestiğim objeleri matkapla delip işledim. Hani başlangıç aşaması biraz basit desenler seçtim ama ben bunları çookkkk sevdim. Evli olanı anahtarlığıma takıldı bile...


Kalbi biraz orantısız kesmişim. Kestiğim objeleri iyice zımparaladım. Hobimatkabı ile ince delikler açtım. Daha önce ağaç delip işlemiştim. Aynı delikten birkaç kez iğne geçmesi çok zor oluyor. Kumaş gibi esnek malzeme olmadığı için deliklerin büyüklüğü-iğne büyüklüğü ayarlaması zor.

 Deliklerim küçük olduğu için mecburen dikiş ipliği seçtim. Kalın iğne kesinlikle geçmezdi. Büyük delik delsem desen daha da basitleşecekti...

 Bir büyük delik de asma aparatı için deldim. Anatarlık olur, kolye olur, çanta süsü olur. Bunlardan ne isterseniz olur...


Yorumlar