Bugün içimi dökesim geldi....




Bugün hiç adetim olmadığı halde biraz içimi dökmek istedim buraya. Hani vardır ya çocuk yüzünden aileler birbirini yer hatta ölümler yaşanır, çocuklar ötede oynamaya devam eder başımızda benzeri bir dert var malesef...

Benim küçük numara azıcık fevridir. Biri haksızlık yaşmışsa dayanamaz karşılık verir. ne kadar konuştuysak bu yönünü törpüleyemedik. Sınıfında da kendi gibi başarılı bir çocukla (4. sınıf bunlar) sürtüşmeli ne zamandır. Çocuk ona vurursa karşılık veriyor. Bir de bizim buradaki okulda birbirine akraba çok çocuk vardır. Yani aynı sülaleden 9-10 çocuğun aynı dönemde okuması mümkün. Toplu sataşma vakaları yani..

Dün yine kavga etmişler arkadaşıyla. Satranç dersinde durduk yere poposuna tekme atan çocuğu duvara yapıştırmış benimki. O da ona yumruk atıp kaçmış. Malesef olay burada kapanmadı. Çocuğun anneannesi evime gelip artık ne kadar küfür hakarit varsa etti. Tam o sırada Deniz geldi okuldan bu kez ona edince dayanamayıp karşılık verdim:((

Ardından anne ve anneanne geldi. Güya bana seslerin iduyurmak istemişler ki kapı açıktı camları taşladılar....Küfürler yine tabiki. Deniz nasıl korktu anlatamam. Hatta çocuk bir de o kadar suçladı ki kendini hep mırın kırın eder ıspanak olunca dün iki tabak yedi ki. Ne kadar ıspanağı yediğine sevinsem de içinde olduğu psikolojik duruma içim acıdı...

Haliyle bu sabah kendim götürdüm çocuğu okula öğretmenleriyle konuşmaktı neyitim. İki hatunda gelmişler. Bir iki konuşmadan sonra üzerime saldırdılar. Biz müdür yardımcısının odasını boyladık tabiki:)) Tam anlamıyla traji komik bir olay. Okulda, onca çocuğun önünde mahalle karıları gibi kavga etmek. Ben zaten ikinci kata çıktım ki kavga dursun. Müdür yardımcısının odasında yalanlar havada uçuştu malesef. Benim küçük kuzucuğum tam bir suç makinesiymiş bunu öğrendim...

Ama dedim ya bugün nedense içimi dökesim geldi. Dünden beri ciddi bir mide ağrısı kıvranıyorum. Ona mı yanarsın. Okulda bu hale düştüğümüze mi? Ya da bu insanlar yolda çocuklarıma zarar verir korkusuna mı?
 

Yorumlar