Bisküvi tadında kurabiyeler....


 Her zaman yaptığım kurabiyelerde biraz şekil değişikliği olsun dedim bunlar çıktı ortaya. Deniz'in tabiriyle inek desenli kurabiyelerimiz:)))

Yarım paket margarin, 1 çay bardağı sıvı yağ, 2 tatlı kaşığı kakao, 4 yemek kaşığı nişasta, 1 yumurta, 5 kaşık pudra şekeri, yarım kabartma tozu, aldığı kadar un.

Kakao dışında malzemelerimizi iyice yoğuruyoruz. Bir kısmına yeniden kakao koyacağım için unu kontrollü koymak gerek. Hamur fazla sertleşebilir. Hamurdan 1/3 oranında ayarıp bu kısmı kakao ile yeniden yoğurdum. Beyaz hamurdan büyükçe bir parçayı tezgaha yayıp oklava ile incelttim. zerine benek benek kakaolu hamurdan koyup biraz daha incelttim. Ama bu aşamayı üzerine temiz bir naylon koyarak yapın. Değilse hamurlar oklavaya yapışıyor. Daha sonra küçük çay bardağı ile keserek tepsiye dizdim. Kıtır kıtır bisküvi kıvamında hoş kurabiyeler oldu....


Yorumlar