Tavuk ve yavruları....


Kıl testere ile objelerini kesip boyayıp yaptığım bir askı var bugün sayfamda...Benim yine içime sinen çalışmalarımdan biri oldu açıkcası. Pek seviyorum böyle renkli şeyleri...


İlk fikir şu tavukların yapıştırıldığı tahtadan çıktı. Nerden kaldı bilmiyorum, . düz, vernikli pek güzel birşeydi. Bundan askı olur deyip kenara kaldırmıştım.  Daha önce kıl testere ile kestiğim tavuk ve civcivlerini de boyadım. Tahta üzerine yapıştırdım.


Tavuk kümezsiz olur mu? Kümes görüntüsü için de dondurma çubuklarını kullandım. Dikkatli bakarsanız kümeste yumurta bile var:))) Yapıştırdıktan sonra vernikledim askıyı. 


Bakınca askı aparatları görünmüyor. Bir türlü hoşuma giden birşey bulamadım. Paylaşmak için de ne zamandır bekletiyordum zaten bu askıyı. Dün Koçtaş'a gitmiştik orada da hoşuma giden birşey yoktu. Olmadı altına çengel koyacağım ama biraz daha beklesin bakalım...

Yorumlar