Bol fotoğraflı fotoğraf küpleri....

Yine fotoğraflar yine bir geri dönüşüm çalışması....Fotoğraf çekmeyi seviyorum, ailemin fotoğraflarını evimin pek çok köşesinde kullanmayı da....Geri dönüşümse ayrı bir keyif benim için. Atmak o kadar kolay ki....



Bu küplerin ana malzemesi paletlerin arasında kullanılan sıkıştırılmış talaşlar. Devrim bu ara hastaneden atılmış paletlerden getiriyor. Onların aralarındaki küpler yıpranmış oluyordu. Ama geçen günkü taş gibi sağlam olunca yakılmaktan kurtardım onları:))


Önce tavan boyası ile 3 kaç boyadım küpleri. İyice kuruduktan sonra arşivimde bulunan fotoğraflardan seçtim ve eşime çıkış aldırdım. Yukarıdakiler yeğenlerim. Soldan sağa, Doğa, Onur, Arif, Yağız ve Eren. Bir de 18 yaşında Burak'ımız var ama o fotoğraf çektirmiyor...


Altı dışında her köşesine dekupaj tutkalı ile fotoğrafları yapıştırdım...

Sprey vernikle 2 kat vernikledim daha sonra...


Bunlarda benim oğluşlarım. Ada ve Deniz:)))


  Önce Ada ve Deniz için öne isimlerinin baş harflerini yapıştırıp geri kalan yerleri peçete tranferi ile yapmıştım. Daha sonra foto küpleri beğenince onlarınkini de değiştirdim...

Toplu bakış....


Bu da bahsettiğim sıkıştırılmış talaş....

Yorumlar