Bol kakaolu kurabiye


Haftaya tatlı bir başlangıç olsun dedim, şöyle bol kakaolu kurabiyelerimi paylaşayım. Hafta sonu Deniz'in satranç turnuvası nedeniyle biryerlere gitmedik. Ben de soğuklardan epeydir ihmal ettiğim bir olaya el atayım bari dedim....Turnuva Yedigöller'de idi. Orada piknik yaparız diye tasarlamıştım ama olmadı....


Bu arada kek standı da benim ürünüm. Sevdiğim odunlarımdan biridir kendisi....

 Neyse benim epey bir saat mutfakta mahsur kalmama neden olan hamurişlerinden (3 çeşik kurabiye, poğoça, kek, revani) bu kurabiyenin görüntüsünü pek sevdim paylaşayım dedim.Şeklini dondurma kaşığı ile verdim.
Yarım paket margarin, yarım çay bardağı zeytinyağı, 4 kaçık pudra şekeri, 3 kaşık kakao, kabartma tozu, 4 kaşık nişasta, 1 yumurta, aldığı kadar  un.
Malzemeleri iyice yoğurduktan sonra dondurma kaşığı ile alıp tepsiye dizdim. 170 derecede pişirdim. Fırınınıza göre 15-20 dakikada pişiyor kurabiyeler.


Yorumlar