Bisikletli kitap tutucu...


İnsan bazen birşeye takılır ya ben de bu aralar kitap  tutuculara takıldım. (Doğru adı bu mu bilmiyorum ama sonuçta görevi kitapları tutmak) Yeni tutucumuz bisiklet şeklinde. Horozludan sonraki yeni favorim bu oldu....Diğer yaptıklarım da burada....


Devrim bir iş için paletlerden parçalar kesmişti. Yukarıdaki gibi tahta parçaları kalmıştı o işten. Bunlardan güzel şeyler olur deyip 4 tanesini zıpmparalatmıştım...İkisi değerlendirildi:)))


Malzemelerim; 2 tahta, daha önce yapılmış maketlerden artan yuvarlak parçalar, kalın tel, yapma çiçekler ve yapıştırıcı...En zor bulduğum malzeme yapma çiçek oldu desem. Hiç sevmem yapma çiçekleri. Fii tarihinde nerden geldiyse var azıcık onları ara ara kullanmışlığım var. Biraz alayım bari gerekti işte...

 Bisikletin tekerlerinin tellerini ince kabloları soyarak yaptım. Tek tek yapıştırdım, kurusun diye epey beklediler...Daha sonra kalın tellerle (ki yaparken bilmiyordum ne zor kestim küçük pensemle. Meğerse çelikmiş o yeşil tellerin içi:))) bisikletin gövdesini yaptım. Ungun ölçüleri bulup, kesip, yapıştırdım. Oturma yeri, pedal yine ahşap. Bisikleti tahta zemin üzerine sıcak silikonla yapıştırdım. Pek süssüz geldi bu hali. Kalem tıraşın şeffaf kutusu ile öne bir sepet, içine çiçekler....Yol üzeri de biraz çiçeklense fena olmazdı....


Ada'nın 1. sınıftaki hali...Koca adam oldu şimdi güzelliğim......

Yorumlar