Minik yılbaşı ağaçları...


Ben öyle pulu, boncuğu pek seven biri değilimdir. Evde minik minik objelerim de çok olmaz. Çünkü tozdan inanılmaz nefret ederim ve bu objelerin her biri toz toplarlar itinayla...

Doğal olarak yılbaşı süslerimizde olmazdı pek. Olmazdı diyorum çünkü çocuklarla birlikte değişiyor her şey. Malum benim minik oğluşum Deniz pek süslü. Bayılır pul olsun payet olsun...Parlasın herşey...


Ben de geçenlerde Suruç'taki çocuklar için oyuncak dikerken artın minik parçaları ağaç şeklinde kesip kaldırmıştım. Önceki akşam pullarla süsledim onları. İçlerine azıcık silikon koyup diktim.

Altlarının dayanak kısmı içinde daha önceden kalma 3 tane yuvarlark parçam vardı. Onları kullandım.  2  tane de odun dilimi...


Ben dikerken ödevini bırakıp Deniz'de geldi yanıma. O dikmese olmaz. Alttaki yeşil Deniz'in diktiği. Eh biraz destekle tabiki ama pek hevesli:)))
Yetmedi bunlar Deniz'e. Daha süs yapacakmışız. Yapalım bakalım....


Yorumlar