Tarla için tavuklu askı


Soğuklar yüzünden tarla olayımız şu aralar sadece gidip çalışma düzeyinde olsa da eşyalarını yapmaya devam. Tarlanın mutfağının askısını paylaşayım bugün de.

Devrim tavukları pek seviyor ya tavuklu şeyler yapayım biraz da dedim. Soldaki karede görülen eski bir inşaat tahtasından kestim tavukları. Tahta kalın olduğu için dekupaj testeresi kullandım. Çok ince detay olmuyor malesef bu testere ile. Hatta fotolardan anlaşılıyor benim tavuklar keserken parçalandı  azıcık. Yapıştırdım ben de... Tavukları kafama göre boyadım sonra.
Tarla sonuçta, çok şık olmasın biraz ortama uysun diye de askı yerlerini çiviyle yaptım bu kez. Aralara da biraz bakliyat yapıştırıp vernikledim...






Bu hafta gittiğimizde tarlaya astım askıyı. Hala mutfak mermerini götürmedik o yüzden genel görüntü çekmedim...

Yorumlar