Suruç'taki çocuklar için.....



Savaşların en acı çektirdiğihep çocuklar oluyor. Oyun oynayacakları yerde mermilerden saklanmak zorundalar. Açlık, yoksulluk da cabası. Savaştan kaçan yüzbinlerce çocuk ve kadın Suruç'taki sığınmacılar için nette bir çok yardım kampanyası var şu aralar. TTB açıkladı acil sağlık ihtiyaçları var mesela. Bir de kış başladı oralarda. Kışlık giyecek çok önemli.
Benim öyle ara ara yaptığı bereler vardı. Bir de çocukların küçülen kışlık kabanları (iyi durumdalar tabiki) bazı kışlık giyisiler. Eğitim-Sen topluyormuş Devrim götürüp teslim etti.
Daha önce yapmıştım aşağıdaki yakma güllü taçları. Elimde 8 tane de onlardan vardı. Onları da ekledim.



Bir de temel ihtiyaç değil gibi ama bu çocukların oyuna, oyuncağa ihtiyaçları var tabiki... Bununla ilgili  "Oyuncak Köprüsü" etkinliği var. İzmir Müzisyenler Derneği organize ediyor. Bazı günlerde toplanıp oyuncak yapılıyormuş ya da direk elimizdeki artık çocukların oynamadıkları verilebilir sanırım. Katılmak isteyenler varsa linkte kabul noktaları var.

Yorumlar