Pastanın rengi pancardan....


 Kakaolu kek yapmıştım. Sonradan epeydir yapmadım diye pastaya çevirdim yönümü. Bir gün önce yaptığım pancar yemeğinden kıyamayıp atamadığım suyu da vardı. Pastanın çeşidi ortaya çıkmış oldu...


Pancar suyunu nasıl elde ettim?
1 kilo pancarın kabuklarını soyup, yıkayıp küçük küçük doğradım.Az suda haşladım. Niyetim hiç suyunun kalmamasıydı ki vitamini hep kalsın. Ama 1 su bardağı arttl su. Kıyamadım atamadım tabiki...


Kek için; 3 yumurta, yarım su bardağı fındık yağı, 1 su bardağı şeker, kakao, 2 su bardağı un, 1 su bardağı süt....
Keki yapıp hazırlayıp pişirin.

Pembe krema için; 1 su bardağı süt, 1 su bardağı pancar suyu, 2 kaşık nişasta, yarım su bardağı şeker
Muhallebi kıvamında olsun. Kekinizi katlara ayırıp kremayı ekleyin.....


Bu arada bilgisayarım sizlere ömür. Laptopla cebelleşiyorum. Malum ben F'çiyim. Q klavye bana ölüm.....

Yorumlar