Pancar reçeli


Yemek blogları içinde severek izledimi nergismevsimi geçenlerde pancar reçeli yapımını paylaşmıştı. Yemeğini çok sevdiğim bir sebzedir pancar. O rengi yok mu....

Neden olmasın diyerek bu hafta pazardan aldığım pancarlardan 2 küçük ayırdım. Ben pancarları direk haşlamadım (çünkü yapmaya başladığımda tam tarifi unutmuştum:)))) Pancarları rendeleyip az suda iyice haşladım. İyice yumuşayınca içine şekeri ekledim. Pancarlarım küçüktü, göz kararı ekledim şekeri. Reçel kıvamına gelince de vanilya ekleyip ocağı kapattım.

Yukarıdaki kase kadardı reçelim. Ada'ya tattırdım önce. Ne olduğu söylemedim tabiki. Beğendi...Devrim baktı akşam o da beğendi. Ama neden yapıldığını öğrendiklerinde geri adım attılar...Hem reçeli yiyip hem de bir daha yapma dediler:)))

Açıkcası bir kez daha yapacağım ben. Rengi bile yeter ki tadında da sorun yoktu.



Yorumlar