Her şey bir çay kaşığı ile başladı.....

Geçenlerde anneme gittiğimde çekmecede çookkkk eskilerden bir çay kaşığı gördüm. "Aaaa bunlar duruyor mu?" Bir tane kalmış, belki 30 yıllık...Bunu birşey yapayım ben deyip cebime attım.

Ne olabilir derken gözüme eskimiş kesme tahtası ilişti. Safran rengine boyadım tahtayı. Azıcık alttan kahverengilerde çıksın dedim ortaya. Dekupajlarımdan bazılarını yapıştırdım. Mutfağa kepçeler, kevgirler yakışır. Bir de patates çuvalı...Deniz "anneannemin çok mu patetesi var?" diye sordu bunu yapıştırınca:)))

Orada görünen mavi mekik oyası da annemin yaptığı birşey. Vermişti kullanırsın diye. Minyatür tencereler falan yapmak istedim. Epey pintererestte dolandım hatta ama cık o kadar olmamışım daha. Meşe palamuduna bir tel geçirdim öyle yapıştırdım. Bir de mini önlük diktim...

Alt tarafına askı yeri de takacaktım. Dün annem süpriz yapıp gelince "ben takarım dedi götürdü"




Yorumlar