Tarla günlüğü...


Bu hafta sonu yine tarladaydık, geceledik hatta. Önce arılarımızdan haber vereyim. Ne kadar istemesek de geçen hafta arıların yuvasına sinek ilacı sıkmıştık, baktık ki gene yerlerine yerleşmişler. Bu hafta yine sıkıp bu kez yuva olan yeri sıvadık. Tehlikeli olmasa okunmayacaktık ama...

Onun dışında oldukça verilmi bir hafta sonu oldu. Yorulduk ta epey...Hoş bizim oralara yağmasa da yağmurlar başladı ya kış hazırlıklarına başladık. Çatı tamiri sırasında kiremitler çıkartılıp yığılmış bir kenara. İzalasyon malzemesi açıkta duruyordu. Olan kiremitleri döşedik. Anca yarısına yetti malesef, tamamlayacağız haftaya geri kalanı. Ben aşağıdan kiremitleri taşıyıp o ucu görünen merdiveni tırmanıp verdim, Devrim dizdi. Ada da babısan yardım etti...Mutfak kısmının fayansları bitti ama derzini yetiştiremedik. Bu hafta yapıp haftaya temizleyelim desek fazla kururdu. Tek kat kireç badanasını yaptım ben. Evin dış sıvası yapıldı. Sulama yapıldı illa ki. Hava hala çok sıcak ve bizim ağaçlarımız minicik daha:))

Balıklı askımı da astım odaya. Yavaş ama güzel ilerliyor tarlamızda işler:)))

Yorumlar