Balıklı askı- Tarla için






 Tarla için yaptığım askı ile karşınızdayım. Pek sevdim ben kendilerini. Fikir bana ait değil. Peşin peşin kaynağımı paylaşayım önce....Küçük değişiklikler var tabiki....



Bu askıyı yapınca aklıma gelen foto. Deniz yüzmeyi bilmesine karşın sürekli babasının tepesindedir:)))



Benim kullandığım tahta yukarıda görüldüğü gibi eskiden inşaatta kullanılmış bir kalıp parçası. Büyük bir ihtimalle bizim evin inşaat işlerinden kalmıştı. Böyle bir şey yapmak için Devrim'den uygun parça isteyince keserken parçalanmaz deyip bunu verdi. Kullandığım yüzünü de zımparaladı güzelce...

Zaten geri dönüşüm olduğundan kalıptaki çivi deliklerini tamire gerek görmedim. Doğal olsun. Orjinal askı tek parçaymış ben önce bunu anlamamıştım, büyük balığı kesmiştim. Sonradan kuyruk olamayacağından küçük balığı ayrı kestim. Büyük parça kalın askı olacak sağlam olmalı. Onu dekupaj testeresi ile kestik. Küçük balık ise kıl testere ile....Balıkları ayrı ayrı boyadıktan sonra yapıştırdım. İyice kuruyunca da vernikledim. Bu arada arkasına da hazır askılardan çaktım. Tek tek vidadan daha kullanışlı geliyor bana böylesi. Daha önce de yapmıştım...Burada

Yorumlar