Arılar ve biz


Bu haftada geleneği bozmadık ve tarla çalışmalarımıza devam ettik ama gece kalmadık bu kez. Ben muhalefet ettim çünkü...Tarlaya en son tatil öncesi gitmiştik çocuklarla. O hafta sonu gece 12 gibi önce ben acıyla uyandım, arı sokmuş üç yerimden....Baktık içeride bir arı neyse öldürdük geri uyuduk. Gece üçte Deniz bu kez mızıkladı. Çocuğumu da 2 yerinden arı sokmuş. Baktık nereden girebilir diye. Pencerenin üst tarafını Devrim sıvamamış, atlamış. Odanın eski harcı kum olduğundan arılar sanırım kumları eleye eleye bizim odaya yol yapmışlar. Bizde orayı gecenin bir vakti diye peçetelerle iyice tıkayıp geri yattık. Bu kez 5'te Ada inlemeye başladı. Çocuğumu da topuğundan sokmuşlar....Büyük ihtimalle gece uyurken biz bunlara deydik onlarda boş geçmedi:)))

Sabahın beşinde topladık yastığı-örtüyü çocukları dışarı hasır üstüne yatırdık. Beni daha önce de kafa bölgemde üç yerimden sokmuştu aynı arılar...Neyse demem o ki üçümüzde de bir arı fobisi oluştu resmen. Arılar odanın yan tarafında yuva yapmış durumdalar. Öldürmeyelim diyoruz ya nasıl kovulacaklar bilmem. Akşam saati duman bir çözümmüş, daha denemedik. Ama bu hafta çocukları tarlaya götürmedik. Ben de gece kalmak istemedim.

Hiç fotoğraf da çekmedim bu hafta. Yapılanlar var ama aşırı sıcak elim değmedi makineye. Bizim arıyla idare ederiz dedim:)))))

Yorumlar