Anneme akordiyon albüm...


Annem yakın zamanda Fethiye'ye ablasını ziyarete gitmişti. Dönüşte muhabbet ederken oradakilere torunlarının tümünün fotoğrafını gösterememekten yakındı. Koca albümü yanında taşıyamaz, birkaç tanesinin de yanında vesikalık fotoğrafı varmış..Dertenmişti yani..

Birkaç haftadır aklımda ne yapsam derken daha önce Pinterest'te birkaç örneğini gördüğüm akordiyon albümde karar kıldım.  Bunun için de çocukların kırtasiye malzemelerinden faydalandım azıcık..


Ada'nın geçen yıl yaptığı bir performansta kullandığı mukavvadan istediğim boyutlarda iki dikdörtgen kestim. Önce kırmızı fon kartonu ile kapladım. Mukavva kullanılmıştı ve üzerinde resimler vardı. Sonra çeyrek tabaka mor fon kartonunu enlemesine ikiye kesip iki parça elde ettim. Onu da mukavvadan biraz küçük olarak akordiyon gibi katladım. Ben arada yapıştırdım mecburen. Yarım tabaka fon kartonu ile kesintisiz olabilir. Evde vardı bunu kullandım...


Bu nokada babamızdan destek alıp uygun fotoların çıkışlarından aldırdım. Sayfalara yapıştırdım.Dış mukavvayı bir kez de çiçekli bir kağıtla kapladım, sonra da akordiyon kısımları yapıştırdım.
 

Arada yazmışımdır mutlaka. Kesme işlerinden hiç hazetmem. O yüzden resimlerde kusurlar mutlaka bulacaksınızdır:))))

Tutucu düğme olarak uğur böceği kullandım. Peligomla iyice yapıştırdım. Lastikle kapatılıyor albüm, uğur böceğimiz lastiğin ivmesiyle çıkmazsa sorun yok...


Canım annem yazılı kutu, Deniz'in bana okulda yaptığı bir hediye...

İşin en acı tarafı bunu yapmak geçer perşembe aklıma düştü. Hemen başladım, Devrim'e acil çıkış talimatlarını verdim ki cuma günü anneme gidecektik. Vereceğim ya süpriz...2 sıpayla evden çıkmanın bazen ne acı olduğunu bilenler bilir. Ve ben bunu yanıma almayı unuttum:(((

Yorumlar