Klasik oldu artık...


Klasik oldu artık her hafta sonu tarladayız. 3 haftadır da 1 gece de olsa kalıyoruz. Daha fazlasını su sorunu engelliyor. B u hafta yine çocukları Urla'ya bırakıp ikimiz gittik. Cumartesi ciddi ciddi fırtına vardı oralarda. Sıcak-rüzgar açıkcası keyifsiz oluyor. İşlerin bir kısmını yaptık geldik yine....

Gece kalmalarından beri yıldız fotosu çekmeye çalışıyorum ya. Rüzgarda tripot olmaz, sallanır diye çatıları deneyeyim dedim. Üstteki kare tuvalet tepesinden. Gündüzden görüntü nasıl diye bakmak için çıktım ama cık beğenmedim. Gece o çatısı görünen ardiyeye çıktım bu kez. Elimde fener, Devrim'i de uyutmadım:)) Hani çatıdan düşmesi var, fareyle karşılaşması var:)))))

Ama rüzgar o kadar çoktu ki zeminde duran makineyi bile salladı resmen. Bilmem rüzgardan bilmem ben kötü yaptım ayarları bu kez sonuçları beğenmedim.((

 Yanımızda palet götürmüştük, masa yapmak için. Ara boşluklarını düşünmemişiz. Tahtaları söküp sıklaştırınca yarısı boş kaldı. Haftaya artık... Bu arada masayı ben yaptım gibi. Ayaklarını gayet manuel olarak kestim. Hele biri pek dayanıklı çıktı, canımı okudu resmen. Ayakları eski dilmelerden, elle zımpara zor bakalım güzelleştirmek için nasıl bir çözüm olacak...

 Flular:(((((

Yorumlar