Bu yazki etkinliğimiz futbol kursu oldu...

 (Ada var burada da. Biraz uzakta kalmış)

(Deniz var bu karedede)

(topa ayağını uzatmış olan Deniz)

3 koca ay....İki giderek sıpalaşan oğlan.....Nasıl geçer dimi ama. Ben bunları yazarken bir iki oyuncak için ciddi bir savaş var mesela içeride. Hani diğer yıllara göre daha iyiyim, sesleri daha az umursuyorum ama yine de şiddet-ses artarsa araya benim carlamalarım da girmiyor değil:))))

Ada bundan önce 2 yıl yüzme kursuna gitmişti, son 2 yılda kardeşi ile birlikte yaz okuluna. Geçen yıl yaz okulundan memnun kalmadık. Verilen para oldukça büyük ama oradaki insanlar daha çok 'aileler zaten mecburen buraya bırakıyor ne yapsak olur' modundaydı. Tüm gün olduğundan genelde çalışan anne-babaların çocukları gidiyor çünkü. Bu yıl sadece yüzme düşünürken benimkiler futbol dedi. 2 haftadır da gidip geliyoruz. Haftada 2 gün onlar top peşinde koşuyor ben de saha uygun etrafında yürüyüş yapıyorum. Zaten sıcakların artışıyla birlikte yürüyüşlerim sekteye uğramıştı iyi oldu. Bu sıcakta resmen hoşafları çıkıyor ama pek mutlular......

(İkisi aynı karede)

Yorumlar