Geri dönüşüm satranç sehpası


Sehpayı yaptıktan sonra eve çocuklara poz verdirttim...






Aşağıda görülen eski  sandalyeleri resimdeki gibi arasına tahta üzerine minder ne zamandır balkonumda kullanıyordum. Geçenlerde vernik-boya işi yaparken bunları da boyamak için indirdim. İlk başta aklımdaki sadece boyaydı. Ama sonra içime şeytan kaçtı "Devrim şunların tepesini kesiversene" oldum.

Yine ilk aklımdaki tabureydi ama Devrim tabureye geniş olur sehpa yap deyince evde ne zamandır duran satranç tahtası geldi aklıma. Çocuklar bunu kullanmıyorlar, turnuva takımlarından var onunla oynuyorlar. 

İkisini vidayla birleştirince üzerine de ahşap  takımları yerleştirince hoş oldu. Şimdi sürekli salonda duruyor. Açıkta olduğundan bakıyorum çocuklar öylesine tek başlarına bile başına geçmiş oynuyorlar.


Yorumlar