Bozdağ gezimizden kareler....


Dağdan bir görüntü bu. Bir ara sis ve gökyüzü bu hale gelmişti. Tam bir görsel şölen....

 Dağdan şöyle bol karlı bir görüntü olsun dedim. Kar oranı o kadar düşükki zaten tesisler kapalıydı.


En minik mangalcı. Kar üstü mangallar yakıldı, zucuklar pişirildi..


Kimi de yanında şarabıyla gelmiş ki iyi fikir:)))


Bozdağ Köyü burası da. Yarım saat molamız vardı burada çok olmasa da sokak aralarında dolaşarak değerlendirdim zamanımı..




Otobüsün camından bir kare. Sisin dağların arasındaki görüntüsü muhteşemdi....


Hafta sonu gezme ve fotoğraf çekme açısından çok veimli geçti. Cumartesi Bozdağ'a gittik. Pazar günü de İnciraltı'na balık şenliğine. Bol bol çekim yaptım tabiki. Ara ara paylaşacağım çektiklerimi....Ama burada daha sık paylaşıyorum. Beklerim beğenin beni......

Yorumlar

  1. çok güzeller özellikle son kare mükemmel. ben çok beğendimmm seni:)))))

    YanıtlaSil
  2. çoook özendim. ben de gezmek istiyorum :) bu arada en minik mangalcı da maşallah pek tatlı

    YanıtlaSil
  3. bekliyorum merakla yeni fotoları.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    İzmir / Ödemiş/Bozdağ kasabası resimdeki yerler, değil mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder