Aramıza kara kedi mi girdi?

Son zamanlarda teknoloji özürlülüğümün de etkisiyle bloğumda epey bir sorun yaşadım. Çözemedim. Hatta Hatice (Örgü Çantam) uyarmıştı yayınların arasında kocaman boşluklar bir türlü halledemeyince sağolsun hallediverdi. Geçenlerde de izleyicilerim gittikten sonra (ki bu genel bir sorunmuş) sorunu blog ismini değiştirerek çözmüştüm. Yeniden düzelttim hemen. Ama "izleyicilerim gitmiş" yayınından sonra benim bloğa bir haller oldu. Yorumlar zınk diye kesildi. İstatistiklere göre günde en az 250 ziyaretçi olmasına karşın yayınların tek tek görününürlülüğü 10'larda. Ne oldu anlamadım. Sorun teknik bir nedenden mi aramıza kara kedi mi girdi pek meraktayım.....

Yorumlar

  1. benim kumanda panelinde de yayınların peşpeşe girilmiş görünüyor. inşallah sıkıntın kısa zamanda düzelir

    YanıtlaSil
  2. Valla aynı sorun bazı bloglarda da var.Blogspotun kotu yanı bu işte.Umarım en kısa zamanda duzelır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder