Urla'da keyif


Deniz'de artık bisiklete daha rahat bindiği için dördümüz birlikte gezebiliyoruz. 26 cant kullanıyor, bu yüzden binip inerken zorlanıyor azıcık. Onu da hallettik mi tamam....


 Burada "anne beni çek" diye bağıran bir Deniz vardı...




Akşama da dedeyle meyve-fıstık keyfi.....

Hastalıklar, deneme sınavları, kötü hava derken Urla'nın yolunu unutmuştuk epeydir. Bu hafta sonu gittik ve şansımıza mis gibi bir hava vardı. 2 bisiklet Urla'da var, 2 tane de biz yanımızda götürdük maaile sahilde dolandık:))) Hoş bunun bana getirisi pek bir kötü oldu. Biraz rüzgarlıydı sahil, sanırım tam olarak da iyileşemedim. Pazar sabahı etlerimi didik didik ediyorlardı adeta. Resmen sobanın başına oturdum kaldım....Olsun o oksijeni almaya değer yine de.....

Yorumlar

  1. Bu hafta sonunu İzmir sahilde geçirdi, kim derdi ki ocak ayındayız.
    Size çok geçmiş olsun, zencefil-limon ikilisini tavsiye ederim.
    Ben de beklerim :)
    http://birtutamyagmur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava güzel gidiyor ama soğuyacakmış. Ben sıcak hava insanıyım, soğuklarla aram hiç yoktur....

      Sil
  2. Çocukların keyfine diyecek yok. Keşke ayda bir kez hiç değilse çocuk olabilsek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle onları mutlu etmek bazen o kadar basit ki...Hoş eşşeklikleri tutmuyor da değil hani....

      Sil
  3. harika zaman geçirmişsiniz:) hastalanmana üzüldüm çokda yaygın bu ara bende yılbaşı öncesi 4 gün filan baya bi kötü olmuştum doğal desteler ve birkaçgün soğuk algınlığı hapıyla dirildim:))
    çok geçmiş olsun dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben atlatamadım maalesef. Aslında beslenme tarzım zaten otçul ve bitki çayları üzerine. Hani derler soğan-sarımsak. Bizde sofrada eksik olmaz. Bir yerlerden açık verdik sanırım:)))
      Teşekkür ederim Hatice..

      Sil
  4. Benim de dedemle oturup meyve ve kuruyemiş yiyesim geldi
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. :) oksijene değerde bu zıkkım hastalık cidden yapıştımı gitmiyor.Ankara yıkılıyor bu hastalıktan.ama keyifli zamanlar geçirmişsiniz ne güzel.özellikle dedeyle olan fotoğraf içimi özlemle doldurdu.babamın yeğenime her akşam fıstık yedirişi geldi :(darlandım ben kaçayım :)

    YanıtlaSil
  6. Malesef. Ama içerde oturmakla da atlatamadım ben. 3 haftadır kendimi rölantiye çekğunca miştim zaten. Artık hareket etme zamanı gelmişti...Dedeyle halleri o kadar güzeldir ki. Mümkün olduğunca bu anları kaydetmeye çalışıyorum....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder