Kediler

Bu Urla'da arabanın üstündeki brandadan bakan kara kedi...

Kedisever çok arkadaşım var. Facebok'ta oluşturduğum sayfa ile farkettim ki ben epey bir kedi kedi fotoğrafı çekmişim. Bazılarını derli toplu paylaşayım dedim....


Kardeşimin kedisiydi. Minnoş. Babamla kağıt topu oynuyorlar. Çok eski bir fotoğraf orjinal siyah beyaz üstelik...

 Halamızın kedimi Misi...

 Hasanağa Parkı'nda denk geldik buna da....Simitimizden ikram ettik...

 Bizim bahçede doğan kedilerden biri...


Bunlar da bahçeden...


Annesi tam bir kaplan olan yavrularına kesinlikle yaklaştırmayan bir şeydi. Kömürlükde doğurmuş. Sonradan da aldı gitti yavrularını zaten...

Yorumlar

  1. Hepsi de çok güzeller şu tepeden bakan ve Misi'ye bayıldım:)
    Babacığının yüzünü kapamış uçan kedide süper yakalanmış .

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok tatlılar..Bir kedisever olarak hepsini sahiplenmek istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder