Kedi dilli pasta



Yılbaşı pastasız olmaz malum. Bizde genelde pastaları ben yaparım. Ama bu yıl pek bir tembelliğim üstümdeydi. Kalk kek hazırla falan üşendim. Kolay olsun diye salı sabahı alışveriş yapıp kedi dili bisküvisi aldım ama nasıl bir şey yapacağım hala aklımda yoktu.
Kenarı kedi dilli bir şeyler olsun dedim. Eve gelince baktım çember kalıbım 1 paket bisküvi için büyük geldi.


Yuvarlak borcamın içine poşet geçirip etrafına yukarıdaki gibi bisküvileri dizdim. İçine cevizli ve kuru üzümlü bir mozaik pasta harcı hazırladım. Onu ekledikten sonra bir süre buzdolabında beklettim. Daha sonra muz dilimleri ve en üste de çikolata sos döktüm.
O hali hala pek bir sade gelince bir de cevizli-susamlı krokan hazırladım. En üstte çıtır çıtır bir tabaka oluştu.

Yorumlar

  1. ohhh valla içindekiler tam damak tadıma göre bu pasta yenmezde ne yapılır.canım çekti :) hafta sonu yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder