Diskim çöktü.....


Diskim bozuldu, mutsuzum....Bir süredr eror veren disk dün açılmadı. Ara ara oluyor Devrim'in iddiasına göre windows zaten birkaç ayda bir resetlenmek istermiş. Neyse ben ilgilen dedikçe ihmal etmişti ve dün gitti. Normalde kendi bilgisayarında diski bir şekilde açıp fotoğraflarımı kurtarırdı. Bu kez o da olmadı. İş yerine götürdü bugün. Umarım kurtulurlar....
Fotoğrafların bir kısmının yedeği var tabiki ama hangi kısmı yedeklerde yok onu bilemiyorum işte...Dün kullanmam için başka bir program yükledi bilgisayarıma. Ama fotoğrafsız o kadar tatsız ki....

Yorumlar

  1. Sizde bu yazıyı okuyunca hemen gidip bi yedek aldım bilgisayarıma çünkü binlerce resmimi kurtaramamıştım bi ara sizede geçmiş olsun umarım kurtulur:(

    YanıtlaSil
  2. :(( çok üzüldüm inş en az hasarla geri bulursun canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder