Annemin tel kırma örtüsü.....




Annemin çookkkk eski tel kırma bir örtüsü vardı. Aşağı yukarı 50 yıllık vardır sanırım. Mevlüt örtüsü niyetine annem kendisi yapmış bunu. Epey bir zaman önce kendisinden yürütmüştüm. Ne olur ne olmaz benim olmalı diye. Üzerinde sandık lekeleri de var görülüyor. Elde çıkartamadım o lekeleri, tel kırma malum makineye de atılmaz. Ben de bıraktım doğalına.....Masa üstüne örteyim dedim önce kıyamadım hep toz görecek. Sonra çerçeveledim salonuma astım. Pek yakıştı yeni yerine.

Yorumlar

  1. bir ara telkırma öğrenmeye merak salmıştım ama kaldı tabi
    ben de bayılıyorum böyle el emeği eskilere
    güle güle kullan arkadaşım pek yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç bulaşmadım ama annem çok yeteneklidir. Ben de böyle güzelliklerde ondan faydalanıyorum işte....

      Sil
  2. kıyılır mı bu caanım örtüye.üstelik sadece örtü değil üstünde taşıdığı hatıralar emek ve üstüne işlenmiş hayallerde vardır.çok yakışmış duvara.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha annem görmedi biliyor musun duvardaki halini....Bakalım nasıl tepki verecek. Dikiş makinasından sonra bu da salonumda artık. Annemin anılarını böyle değerlendirmeyi seviyorum....

      Sil
  3. Memleketimin tel kırması:) amonyakla silerler parlasın diye:) ama çerçeveye girmiş orjinal halide güzel,güle güle kullan.Babannemden vardır bir el işlemesi ,dokunsan yırtılacak neredeyse 100 yıllık:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder