Yeni yıl ağacımız....



Pinterestte sıklıkla rastladığım bir şey kuru dallardan ya da çıtalardan ağaç....Bizde de malzeme olunca yapasım vardı ne zamandır. Dün yağmur başlamadan önce bahçeye çalışmak için indiğimizde kütüğü Devrim'e deldirdim. Bir de bulabildiğimiz en uygun bol dallı bir kuru ağaç....Oldu bize yeni yıl ağacı. Biraz yamuk bu kadar düzeldi....Deniz'in deyimiyle bizim ağaç doğuştan yamuk:))))


Üzerindeki süslerin bir kısmı çeşitli zamanlarda blogcu arkadaşlarımdan gelen hediyelerim:))


Bu kuşlardan da bir ara epey dikmiştim. Kırmızılardan 2 tanesi dallara konuverdi....


Silikonla kar tanesi denemesi....Yağladığım bir kağıt üzerine silikonu kar tanesi şeklinde sıkıp üzerine simler döktüm. Ama kuruduktan sonra kağıttan ayıramadım. Yağ işe yarar diye düşünmüştüm...


Bunları da çok önceden yapmıştım öylece duruyorlardı. Akşam ağaç yazısını yazdıktan sonra aklıma geldi. Kalktım astım. Sabah da fotoğraflarını çektim....Ada da pek benimsedi ağacımızı gidip gelip oyuncak ekliyor üstüne:))) Bizim ağaç dilek ağaçlarına döndü resmen...





Ağacımızın süslenmesi burada kalmayacak tabiki...Ada ısmarladı bile dikilecek bir kaç şey...İlk anda evde bulduğumuz ve çabucak yapılan birkaç şeyi taktık....

Yorumlar

  1. ne ğüzel olmuş ellerinize sağlık.marifet para verip almak degil.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Halime:)))

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflı süslere başta olmak üzere hepsine bayıldım :) Bende her seferinde eve bir iki kuru dalla gideyim diyorum pinteresste gördükçe ama bi türlü yapmıyorum :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuş amaaaaa :)silikonlu olanlarından bende yaptım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder