Van üşüyor




Evimi Seviyorum bloğunda gördüm bu çağrıyı bugün. Aynen yayınlıyorum.....

Karın yarım metreyi bulduğu bu günlerde Van Akbulak köyünün öğrencilerinin (4-17 yaş) ACIL mont ve kar botuna ihtiyacı var. 

Sultan Öğretmen tarafından toplanan yardımları ulaştırabileceğiniz adres:

Van Muradiye Akbulak Köyü 
Akbulak İlk Öğretim Okulu

İletişim Numarası Sultan Keskin:
0 507 455 4582 

Şu anda Sultan öğretmenle konuşuyorum kız ve erkek çocukları için 34-35 -36 -37 -38 -39 numara bot; 11 yaş ile 17 yaş arası kız ve erkek çocuk için kabana acil ihtiyaç vardır.
Lütfen sayfayı güncel tutalım!

........................................
Bu arada bugün nete girdiğimde Ebru Gündeş'in ağlaması ile ilgili haberleri gördüm. Nasıl bur utanmazlıktır bu anlayamıyorum. "ben anneyim, çocuğum etkileniyor" diyen bir kadın nasıl olur da soğukta donan başka çocuklara duyarsız kalabilir. Açlıktan, soğuktan ölen çocukların ülkesi burası. Sen ne etkilenmesinden bahsediyorsun.......

Yorumlar