Kaçış rampası-proje ödevi




Cevizden kaplumbağa bile yaptık....


Ada'nın proje ödevi vardı. Geçen hafta hem bol bol sınavlar hem Deniz rahatsızdı biraz o derken arada kaynamıştı ödev. Ben babamıza yaptıracaktım ödevi biraz da o tembellik etti.. Neyse cuma günü gidecek ödevi perşembe akşamı ele aldık anca....Oldukça güzel oldu ama....

Asfalt yol farkı olsun diye siyah yapışkanlı kağıtla kapladım. Yol şeritleri kestim Ada yapıştırdı.....Kaçış rampasını babamız yerleştirdi, yola hakim daha iyi yapar dimi ama...Bir de ağaçlar olsun dedim, biraz aceleye geldiğinden fotoğraftakileri yaptık... Seçmeli ders ödevi olduğundan çoğu çocuk yapmıyor bunları maalesef....

Yorumlar

  1. Ah şu performans ödevleri! Öğrenciden çok Veliye verilmiş ödevler :)

    YanıtlaSil
  2. genelde bu tarz ödevler sanki velilere veriliyor gibi geliyor bana:))
    Ama senin erkeklerinin birlikte çabalarına hayranım ellerine sağlık çok da güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. :)) çok güzel olmuş.bu arada bu performans ödevleri müfredatdada veli öğrenci birlikte yapmasını öngörüyor diyim ben size:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder