Yeşilçam Dedikleri Türkiye



İkinci el olarak alınan Vedat Türkali kitabı Okuma Şenliği kapsamında okundu-bitti....Türkali zaten çok sevdiğim bir yazar. Bugüne kadar pek çok kitabını okumuştum. Bunu da görünce almıştım hemen.

Kitap 80'li yıllarını Yeşilçam'ını anlatıyor. Sadece Yeşilçam'la kalmıyor illaki günün siyasi ortamı, grevler, sağ-sol çatışması da güzelce harmanlanmış kitapta...

Muhafazakar bir babanın yine aynı görüşte sinema sevdalısı oğlu Refik'in, sol düşüncede, işçi haklarını savunan insanlarla yolunun kesişmesiyle yavaş yavaş değişen düşünceleri.....İlaç Dosyası adını verdikleri ve ilaç tekellerinin anlatılacağı filmin hazırlıklarına başlamaları ile yaşanan ölümler....Hava karardıktan sonra yaşanan faili meçhul cinayetler......

Yorumlar

  1. Harikasınız. Ben hala etkinlik dahilindeki kitaplarıma giriş yapamadım. Gelecek aydan itibaren onların üzerine düşeceğim gibi. Sevgilerimle. keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. :))))) Etkinliğe katılmayı planladığım için okuma listemi ona göre düzenledim. Bu arada merak edip aldığım başka kitaplarda var ama onlar bekliyorlar şimdilik....
    Teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  3. okudum bak bunu ve beğenmiştim.Türkaliyi bende severim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder