Taş boyama askı-2-







Taşları boyayarak yaptığım ikinci askı. Birincisi de buradaydı. Bu kez çatı izalasyonunda kullanılan ve artanlarını bir türlü bitiremediğim parçayı kullandım. İncecik bir parça kaldı sanırım artık. Onu da yaparız bir şeyler.
Kuşlar dalın üstüne tünediler gene. Anneleri ve yavruları gibi düşündüm ben. Hepsi ayrı renklerdeler ama olsun....Biri çıkıntılık yapmış ama başka dala kaçmış....Bir de güneş açmış ki tepelerinde pas parlak.....Otların arasına karışmış uğur böceği, kamufle olmuş sanki...

Bir dünya taş topladım ama böyle yapıştırmalık düzgün ahşaplara ihtiyacım var. Serde eskileri değerlendirme var ya gidip yapı marketlerden almak olmaz. Tembelliği bırakıp bir ara kömürlük karıştırılmalı.....

Yorumlar

  1. o ne güzel fikir olmuş öyleee.eline sağlık kuzucum :)

    YanıtlaSil
  2. baykuşların çok ciciler zaten senin sayende bir de bu işe merak saldım taşları toplamıştım.bakalım ne zaman uygun parçalar bir araya gelecek.çok çok güzel olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli olmuş.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ama bu :)

    YanıtlaSil
  5. ben o kuşları yerim.tam şirinlik abidesi olmuşlar.bak bu ciidden çok güzel ve özgün olmuş arkadaşım.elleirne sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık Bu tür bir elemeğini ilk sizin blogda görüyorum Hem taş boyama faliyeti hemde tablo boyama hemde askılık Güle güle kullanın çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. İlk taş boyamamda eklemiştim. İlham aldığım site burası

    http://artdrops-tatjana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim hepinize:))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder