Günebakan üçlemesi


Gülşah Elikbank'ın üç kitaptan oluşan serisini bitirdim yeni. Siyah Nefes, Mavi Dağ ve Kızıl Ölüm....Nil adlı bir genç kızın aslında olduğu kişi olmadığını, sihirli güçleri olan başka boyuttan biri olduğunu anlatan fantastik romanlar dizisi...

Çocuk kitabı gibi acayip kolay okunuyor. Bu üçü 5 günde bitti mesela. Ama ben inanılmaz sıkıldım. Okuma Şenliği kapsamında elime almıştım, sahip olduğum tek üçleme buydu çünkü. Kolay okunmasına karşın bence fazlasıyla saçmaydı kitaplar....Mutlu son yapacağız diye aynı ölü iki kez dirildi mesela. Bu arada kitap zevkleri tartışılmaz kesinlikle. Vikitap'a göre bu kitaplar oldukça beğenilmiş...

Yorumlar

  1. ben de çok hızla okumuştum.. paylaşımınıza teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım benim tarzım değil bu tür kitaplar.....

      Sil
  2. Benim de Şenlik için bir seri keşfetmem gerekiyor. Fantastik ya da romantik bir seri arıyorum ama ne yazık ki henüz bir şey keşfedemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır başlamışsın İnce Memed'le neden devam etmiyorsun?

      Sil
  3. sıkıldın ama bir başarıya daha imza attın.. tebrik ederim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder