Sul altı denemeleri-2-


Ada'nın sitili tersten geri geri ve de dipten yüzme....

 Balıkları uzaktan da olsa çekebildim bu kez...

 Önde bir zargana bile çıkmış....Ne kovaladık bunları çekeceğiz diye...

 Bu karede parmağım girmiş:)) kestim alttan azıcık


Altınköy'de dip böyle muhteşem işte.....


Deniz'in bu karesi favorim....


Deniz hep babasının tepesinde ya...Devrim dalınca böyle komik bir kare oldu...



Makineyi suyun altı ve üstünde birlikte tutunca böyle hoş karelerde çıkıyor....



Bayramın birinci günü gittiğim Altınköy'den dip görüntüleri bunlar da...Kalemlik'e göre  ip daha güzel olduğundan sonuçlarda daha net...
Ancak Urla'ya döndüğümüzde neler çektik diye bakalım derken Devrim yanlışlıkla görüntüleri sildi:((( Beni o an görmeliydiniz. Deplasmanda olmasam Devrim'i Altınköy'e geri götürür boğardım sanırım.... Çöktüm resmen. Çekim yapmak için hayatımda olmadığım kadar dipte kaldım, farketmeden yosunlarla kestanelerle haşır neşir oldu ki onlar yüzünden boğulma tehlikesi geçirmişliğim var....Millet o gün üşüdük diye çıktı denizden ben hala balık peşinde net kare çeker miyim diye cebelleşmiştim üstelik...

Neyse bir kısmı teknik çalışmalar sonucu kurtuldu. Maalesef oğluşlarımı çektiğim epey uzun bir video bunların içinde değil:(((
Ceza olarak kendime makine aldırmayı planlıyorum şimdi...Deniz dibini zaten severim bir de onu çekmek ayrı bir keyifmiş.....



 
 
 

Yorumlar

  1. güzel görüntüler
    evde üşüdüğümü düşünüyorum da
    şanslısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında buralarda serinlemeye başladı ama biz biraz deliyiz sanırım....

      Sil
  2. Harika fotoğraflar ya hele Kasıma bu kadar yakınkennnnn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama soğukluğu olmasa bu aylarda deniz inanki daha bir güzeldir. Hem tenha hemde dipte balıklar artıyor...

      Sil
  3. çok güzel amaaa. önümüzdeki yaz epeyce yol katedeceksin bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef makine bizim değil. Alabilirsem....Bütçeyi mazota ve fotoğraf makinelerine ayırıyoruz zaten:))))

      Sil
  4. Görüntüler çok güzel. Deniz ne kadar temiz, duru ve saydam. Keşke hayatta her şey bu kadar saydam olsa değil mi? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) Burası cidden güzel bir yer. Seferihisar oluyor denizi aslında. Tam karşısında Teos Ekmeksiz var orası da cam gibidir. Maalesef otel yapılıyormuş kapatmışlar o koyu:(((

      Sil
  5. :) bencede aldır makineyi.çeksin cezasını :) görüntüler süper.su fobim var benim.10 yıl sürdü yüzmeyi öğrenmek.su üstünde hala geriliyorum ama dipte rahatım (buda patolojik sanırım:)) adanın stili bu anlamada tam benlik.bu sene en çok böyle yüzdüm.ah birde kramplar olmasa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceza işin espirisi tabiki. Bu yıl almayı kabul etmişti de bin liradan başlıyor kıyamadım o kadar paraya. Çok geziyoruz zaten... Bir de Devrim benden iyi dalar ve dipte uzun kalır. Ama fotoğraf çekimi benim korkularımı giderecek gibi...
      Dipte maske ile dolaşıyorsan korkmazsın bence. Belki aşağıda ne olduğunu bilememektir sorunun. Maske büyük güven veriyor. Bende yosundan çok irkilirim mesela. Ama görüyorsam sorun yok...Benim babam çok severdi denizi. Öyle annemin diktiği çadır, kamyonetin tepesine doluşur her fırsatta Gümüldür'e giderdik. Yüzmeyi öğrenmem böyle debelenerek oldu yani:))) Hala çocukları yüzme derslerine götürdüğümde hocalarının el- bacak hareketlerini gözlemlerim.....

      Sil
  6. bayyyyyyyyyyyyyyyyılllllllllllllllllllllllldımmmmmmmmmmmmmmmmmmm daha da uzatabılırım yanı:))))resımler süper bu arada maıken ne marka ve performansı nasıl bılgı lütfen:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denemelerimde anlatmaya çalışmıştım. Makine bana ait değil. Çok tecrübe ettiğim söylenemez bu yüzden. Emanet olunca insan daha bir temkinli kullanıyor. 2 kez kullandık. Bir Kalemlik'de bir de Altınköy'de. Netten araştırdım biraz ışığın az olduğu yerlerde pek iyi sonuç vermiyormuş

      http://adadenizi.blogspot.com/2013/10/su-alt-denemeleri.html

      burada resmi var.

      Sil

Yorum Gönder