.:

23 Ekim 2013 Çarşamba

Pamukkale....









 Ağır işçi Devrim.....Üzerinde 2 ayakkabı, bir polar:))) Bir ara annemin yeleğini de takmış polarına...






Ada çekti bu kareyi. Annem de fotoğraf çekerken çıkmış....



Denizli gezimizin son durağı oldu Pamukkale. Buradan direk evimize döndük. Biz 3.5 saat dolaşmışız, neredeyse hiç mola vermeden. Ama insanın tüm günün adaması gereken bir yer bence. Zaman sorunumuz vardı maalesef. Ertesi gün okul olması bizi zora soktu haliyle... Ben yıllar önce gitmiştim çok değişmiş, güzelleştirilmiş. Alt tarafa park falan yapılmış, yürüyüş yolu çok çok güzel. Aralarda travertenlerde suya girip çıkılıyor. O kadar çok turist mayolarla sulardaydı ki.....Bir dahaki sefere deyip durduk bizde:))) Cahil turist hesabı uzun pantolonlar, annemde yelek, Devrim'de polar...Bir şey değil onları taşımak zor geldi.

Bizimkilere kalsa sadece sulu kısımda durup dönüşe geçerlerdi. Benim zorumla tarihi kalıntıları da dolaştık. Biraz kestirmeleri kullandık, annem yoruldu-çocuklar sıkıldı.  Hoş ben uzun zaman kalırdım oralarda severim kalıntı gezmeyi....Yine de keyifli ve tatmin edici bir gezi oldu.