Pamukkale....









 Ağır işçi Devrim.....Üzerinde 2 ayakkabı, bir polar:))) Bir ara annemin yeleğini de takmış polarına...






Ada çekti bu kareyi. Annem de fotoğraf çekerken çıkmış....



Denizli gezimizin son durağı oldu Pamukkale. Buradan direk evimize döndük. Biz 3.5 saat dolaşmışız, neredeyse hiç mola vermeden. Ama insanın tüm günün adaması gereken bir yer bence. Zaman sorunumuz vardı maalesef. Ertesi gün okul olması bizi zora soktu haliyle... Ben yıllar önce gitmiştim çok değişmiş, güzelleştirilmiş. Alt tarafa park falan yapılmış, yürüyüş yolu çok çok güzel. Aralarda travertenlerde suya girip çıkılıyor. O kadar çok turist mayolarla sulardaydı ki.....Bir dahaki sefere deyip durduk bizde:))) Cahil turist hesabı uzun pantolonlar, annemde yelek, Devrim'de polar...Bir şey değil onları taşımak zor geldi.

Bizimkilere kalsa sadece sulu kısımda durup dönüşe geçerlerdi. Benim zorumla tarihi kalıntıları da dolaştık. Biraz kestirmeleri kullandık, annem yoruldu-çocuklar sıkıldı.  Hoş ben uzun zaman kalırdım oralarda severim kalıntı gezmeyi....Yine de keyifli ve tatmin edici bir gezi oldu.

Yorumlar

  1. bende hiç gitmemişlerden biriyim denizliye
    kısmet olursa yakın zaman listemde var ama sormaki bu yakın zaman ne zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gidersin varsa listende...Gezilecek yerler var açıkçası insan sıkılmaz bence...

      Sil
  2. olmazmı öyle bir yere gidilince.çok güzel çook.birde o sular sıcak amanın şimdi içinde olmak vardı:)sizin adınıza sevindim darısı başıma inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sular cidden ılıktı, rahatça girilir yani:))))

      Sil
  3. Bak şimdi sizin neşenize katılıyorum ama kendimiz için üzüldüm. İki yıl önce tatil için Akbük'e giderken bizde yol üzerindeki bütün ören yerlerini gezerek gitmek istedik. Ama benim küçük huysuz erim yolları bilmiyorum vaktinde yerimize varalım diyerek Pamukkalenin önünden geçtik ama bizi içeri sokmamıştı. Neyse artık birdahakine diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrim farklı mı sanıyorsun. Yolda arkasından koşturan varmış gibi hiç durmaz. Burasını görmemiş daha önce, çocuklar da gitmemişti. Programımızda olduğundan yani....

      Sil
  4. Nefis görüntüler hayranlıkla bakıyorum karelere çok beğendim. Kıyamam Devrimi askılık olarak kullanmışsınız resmen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmadık öyle.....Polar kendisinin akıllı hem mayo olsa girerdim diyor hem de polar taşıyor yanında. Çocukların ayakkabılarını da paylaştık hani kıyamadık onların eli boş olsun. Fazladan annemin yeleğini aldı o da kendi talebi ile....

      Sil
    2. Görüntü oraları yansıtamamış bile. Benim hatırladığıma göre çok değişmiş. Bir ara Pamukkale epey kötü durumdaydı. Düzeltmişler....Gidilesi bir yer olmuş resmen...

      Sil

Yorum Gönder