Odunu bu kadar şıklaştırabildim.....


Tepeden kabarık eteği böyle göründü....


 Göğüs dekoltesi:)))

 Odun dilimine pembe süs kumlarından yapıştırdım.....


Odun dilimi benim elimde anca bu kadar şıklaşabildi:))) Daha önce de kendime odun dilimi ve dallarla bir takı askılığı yapmıştım ve hala kullanıyorum onu. Anneme de fotoğraf ağacı, yine bize yılbaşı ağacı....Takı takmasamda şifonyerin üzerinde süs işte.....Bunu de bir küçük hanım için düşündüm aslında ama olmuş mu karar veremedim bir türlü. Yani 10 yaşındaki bir kız çocuğu bunu beğenir mi? Hani odun ya sonuçta.....Bir görücüye çıkartayım dedim...

Neyse gelelim çalışmamıza. Zeminde benim malum odun dilimleri. Dala göre matkapla deldim, pembe süs kumlar yapıştırdım.... İki kolu yana açmış gibi görünen bulabildiğim en uygun dal buydu. Kollar pek simetrik olmadı ama...Sanki insan vücudu gibi (o mavi görünen yerler) içi dolgulu bir vücut diktim önce. Onun üstüne de altta azıcık görünüyor sanırım renkli çiçekli bir kumaştan etek. Kabarık süslü olsun diye de evdeki bir tül parçasını dikdörtgen kesip ipe dizdim. Epey bir parçaydı ki böyle kabarık dursun. Göğüs kısmını da büzgülü bir şeyler yapmaya çalıştım. Kemer-kolye falan....Bu kadar oldu...

Benim çocukların yorumu da oldu illaki. Yaparken Ada "bundan canavar yapalım" gibisinden talepleri oldu. Ada yaşı itibariyle kız şeylerine fazlasıyla karşı.... Deniz "kafası nerde kızın" diye yine gerçekçi takıldı....


Yorumlar

  1. Fikir ve süsleme harika olmuş Saadetcim, ama Denize katılıyorum :)) Yani kafa olarak kalın dallardan birini bırakıp diğerlerini kesersen çok çok hoş olacak, sadece kız çocukları değil, doğal objeleri seven herkes böyle birşeyi süs olarak kullanır eminim, hattaaaaa... ben de yapsam diyoruuum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Banu....Yani şimdiki çocukların o kadar çok şeyi var ki insan ne alacağını şaşırıyor. Yaparsın sen alasını hem de. Ben süslemede o kadar iyi değilim. Ne bileyim aklıma gelmiyor....

      Sil
  2. Odunu bile böyle güzelleştirebiliyorsun ya helal olsun,bence çok güzel...Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Sevtap ben odunları cidden çok severim. Şöyle ağırlıklı olarak odunların kullanıldığı bir evde yaşamak isterim açıkçası...

      Sil
  3. doğal olunca bana her daim daha şık ve güzel geliyor ama erkekler tabiki hele erkek çocuklar farklı bakarlar:) zaten bir dönem kız mı ööğğğ diyorlar sonrada peşlerinden koşuyorlar az biraz büyüyünce:))
    çok beğendim ben.ve bu hali süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma. İki erkek çocuğu annesi olunca hele de biri babasını örnek alıp ormantik olma yolunda emin adımlarla ilerleyince.....Şöyle süslü püslü şeyler bana epey uzak yeni. Ben kendim de pek sevmem boncuğu-payeti-pulu. Böyle bir çalışmada nasıl zorlandım anlatamam....

      Sil
  4. Banuya katılıyorum yorumları okumadan önce acaba iki kol bir kafa şeklinde mi olsaydı diye düşündüm. hatta bir semazen bile çıkardı bundan:))
    Çocuklar ne kadar alem yaa :)))

    YanıtlaSil
  5. yok artık diyorum:)çok şeker olmuş ama..

    YanıtlaSil
  6. Ben çok beğendim çok farklı olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder