Tatsız günler....


Yine tatsız bir gündem var. Gencecik insanlar ölmeye, yaralanmaya başladı yine.....Neyin kini bu anlamak mümkün değil. Ağaçların kesilmesine karşı çıktı diye gençleri resmen öldürüyor adam... Bugün açıklamaları vardı Erdoğan'ın..Satır aralarından bir cümle
"Tek şey tanıyoruz.
İnsan mutluluğu.
İnsan sağlığı.
Bunun içinde ne gerekliyse onu yapıyoruz."
Kim mutlu Türkiye'de şu anda acaba....


Ne doğru demiş.....Bir de aşağıdaki gibi belediye başkanlarımız var. Adamın yazdıklarına bak. Zeka yaşını tahmin et. O derece yani....




Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsın.
    Diline , eline , kalemine sağlık.
    O zaman insanlarımız daha saftı şimdiki gençlerin bunlara tahammülü yok malesef.
    Her şeyin iyi olacağına inanıyorum .
    Bizim böyle gençlerimiz varken bizim sırtımız yere gelmez..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Aslında kızdıkları gençlerin bu kadar zeki çıkması, dükkanları kırıp dökmemeleri, yağmalamamaları, etrafa zarar vermemeleri. Bıraksana isteyen istediği protestoyu yapsın en doğal hakkı. Tomalar, akreplar, binlerce polis kasklı, çelik yelekl ne bu korku ya. Bunlar bu ülkenin geleceği yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
  3. oha yaaa!bu nasıl bir uslup bu nasıl bir hadsizlik.ben artık haber açmıyorum sinir sistemim zaten meb den yana çöktü.çekilecek kahrı kalmadı bu işin.ama hep (bed)dua ediyorum.kiminin parası kiminin de duası...

    YanıtlaSil
  4. Ben de haberleri uzun süredir izlemiyorum. Takiplerim hep netten. Heleki o birinin suratını görmeye bile tahammülüm yok.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder