Altınköy.....dünden kareler

 Güneş her daim güzel....

 Gün batımı muhteşemdi. Bana kalsa ben ayrılmazdım ya bu sahilden.....

 Ada güzelim...


 Ve Deniz beyler....

 Altınköy'de masa olayı yok. Aslında bu yıl birilerinin özel mülkü varmış oraya birkaç masa koydular ama tuzlu. Bizim hasırımız var ne gerek onca parayı vermeye...

 Uzaktan koyun görüntüsü...

Olayı biraz da ben mavileştirdim:)))

Bu hafta İzmir'de ciddi bunaltıcı bir hava vardı. Hafta için resmen kavrulduk-boğulduk....Eeee bizim halimiz  malumunuz artık. Cumartesi için deniz planı yaptık, pazara yukarının fayans işi varda....Sezon sonu Seferihisar Ekmeksiz ısınmaya başladığı için orada karar kıldık. Hazırlandık gittik bir baktık kamp alanı kapalı. Otel yapılacakmış kapatmışlar:((( O kadar temiz ve güzel bir koyki anlatamam nasıl olur, nasıl peşkeş çekerler...Ayrıntısını bilmiyorum tabiki....
Neyse onca yol gitmişiz geri mi döneceğiz. Direksiyon döndü Altınköy'e....Urya Yağcılar Köyü'ne bağlı bir yer burası. En az Ekmeksiz kadar temiz ve soğuk. Zaten denizden karşılıklı iki koy gibi de düşünülebilir.  Hep Urla'ya gidişte uğradığımızdan öğleden sonraları gidiyorduk. İlk kez tüm gün kaldık. Ağaç gölgesi sorunu var burada. Ama okul açılacak ya gelen azdı bir de sabah saatinde uygun bir yere çöktük hemen:)) hava da yakmıyordu, deniz nispeten ısınmış.... İnanılmaz keyifli ve huzurlu bir gündü benim için. Dönmek istemedim. Hatta haftaya kamp kursak bir gece kalsak acaba çocuklar üşür mü diye hala düşünmekteyim.....

 Kayaların arasındaydı bu güzellik....

 Kahvaltı soframız....


Ağaç nasıl ama....

Yorumlar

  1. bayıldımmmm çok güzel görüntüler kış soğuklarında gelip tekrar bakmalı :) içini ısıtıyor insanın.
    Gönül gözüne sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. :))))) Beni bıraksan kışında yaşarım burada. Hele ki bu sıralar nasıl canım çekiyor böyle doğada yaşamayı anlatamam. Sıkıldım binalardan, inşaat gürültüsünden...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder