Okuma Şenliği 1. ay dökümü....

 

Pinuccia'nın başlattığı Okuma Şenliği'nin ilk ayını devirdik. Benim şu aralarki kitap okuma sapıklığım nedeniyle bu bir ay epey verimli geçti diyebilirim. Okunması gereken 12 kitaptan 10 tanesini bitirdim.

  
5 puan: Kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.
 Küçük Ağaç'ın Eğitimi/ Forrest Carter /280 sayfa/ Say yayınları

5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
Kartal Pençesinde/Peyami Safa /104 sayfa/ alkım



10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara.
Elveda Gülsarı/Cengiz Aymatov /220 sayfa/ tüken yayınları


10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.
Güneşi Uyandıralım/ Jose Mauro de Vasconceles /256 sayfa/ Can yayınları/
Şeker Portakalı'nın devamı

15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara. Doğu'dan Uzakta/ Amin Maalouf /457 sayfa/ Yapı Kredi/



20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.
Tuzak/Ram Oren /400 sayfa/  Goa/ Konu İsrail'de geçiyor.....

25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Martın Eden/Jack Landon /516 sayfa/ Sis Yayıncılık


 25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara. İmparator/Erol Toy /388 sayfa/ May Yayınları
Vehbi Koç'un yaşam hikayesini anlatan bir kitap. Kitapta Vehbi Koç, Fehmi Çok adıyla hayat buluyor. Karısı ise "Saadet".....

30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara. 254 sayfa/ arkadaş yayınevi
 Tek Bir Bakış Yeter- Jose Luis Peixoto, 1974 yılında doğmuş...


Yorumlar

  1. Sizin kitaplar bitmiş bile. Maşallah pek hızlısınız.

    YanıtlaSil
  2. Dediğim gibi okumayla bozduğum bir dönemdeyim. Sıcaklarda etkili. İş olmayınca okumaya bol zaman kalıyor. Bizde TV'de pek kullanılmaz....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel:)Ben de ise tam tersi oldu.Ramazandan dolayı sadece 4 kitabı bitirebildim:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Hızınız müthiş. Karartma Geceleri ile ilgili bir sorum var. Ben bu kitabı okumadım ama konusunu okuyunca kurgu gibi geldi. Öyle olunca da kategoriye uyduramadım. Yanıtınızı pbcelebi@gmail.com e-posta adresime gönderir misiniz? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. kitap okumanın dışında bu ödüllerde istenen kitapları bulmak ne kadar zor... 30 puan kazanmak için baya yırtınırdım gbime geliyor:=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben verilen linklerden bakıp o şıkka uygun kitap aldım zaten. Ayrıca kitabı hiç sevemedim malesef:((
      Eğlencesi orada. Zaten kitap okuyoruz böyle sınırları çizilmiş kitapları aramak keyifliydi. Epey nette araştırıp kafa patlattım 2 şık için....

      Sil
  6. wow maşallah bu ne hız :)))

    YanıtlaSil
  7. ay ben daha birinciye başlayamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani benimki de anormal ama sen de biraz yavaşmışsın...Şaka bir yana Trbzon'dasın anladığım kadarıyla oralarda ne kitabı okuyacaksın. Dönünce başlarsın. Şimdi gez dolaş....

      Sil

Yorum Gönder