Kuşlar çerçevelendi...



Sevgi kuşlarım çerçevesini buldu.....Devrim'e kredi kartı yukarıdaki beyaz kutu ile gelmiş. Atılmış olarak görünce hemen himayeme aldım. Yaptığım çarpı işiyle de uyumlu oldular.
Önce kutunun içindekalacak boşlukları kapatmak için pötikare desenli kağıt yapıştırdım. Üzerine de işlemeyi...Biraz daha süs için mekik oyasından yararlandım. Annemin eskiden yaptıklarından bu oya. Vermişti bana. Uğur böceğimiz de kondu....


Bu arada annem geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Ürkmez'de ev  tuttu, torunlarına hediye...Benimkilerin denizden geldiği yok ama kuzenlerle olacaklar ya istediler gitmeyi. 5 gün ortalarda yokum. Orada net durumunu bilmiyorum. Bol çocuklu, bol curcunalı bir tatil yani. Babamız da sadece 1 gün bizimle olacak. Çalışacak. O mu ben mi diye de düşünmadan edemiyorum:)))))

Yorumlar

  1. Kredi kartı kutusu mu??? Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi!
    Harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Kredi kartı kutusu olduğunu kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi!!!
    Harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsın canım benım
    sen dönene kadar kuşlar bize emanet :)

    YanıtlaSil
  4. Kartların kutuda geldiğini bilmiyordum hep zarf içinde gördüm:)

    ben bundan bişey yaparım deyip koyduklarımıza arada sıra geliyor böyle:) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. :) senin çalışacağın kesin:) iyi ve bol eğlenceli tatiller diliyorum.
    çerçeve işlemeye cuk oturmuş.çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık güzel bir değerlendirme olmuş. Kolay gelsin ve keyifli günler.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, aşkın değdiği her şey güzel olmuyor mu zaten :')

    YanıtlaSil
  8. Ne desemde görüp tıklayıp geldim anacıım. Eline sağlık. Tatilin de bitip okul mesaisi başlamıştır. İyi dinlenmeler:)
    sevgiler ve çocuklarımızın hepsine güzel bir öğretim yılı,sağlık, başarı: annelerine sabır ve güç-kuvvet dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder