Didim'den kareler


Didim'de bisiklet vazgeçilmezimiz oldu. Deniz'de bu yıl büyük bisiklete binmeye başlayınca 3 tane götürdük. Biri arabanın içine sığdırıldı ikisi dışarı....Sabahbarı erken kalkıp Ada ve ben bindik, Deniz geç kalktığından daha çok koylara giderken...


Bu deniz yatağını epey bir açıldığımızda kayaların arasında buldu Devrim. Rüzgar çok fazlaydı bu yıl...


Devrim'in uzak-yakın akrabaları....

Deniz'den kahve servisi:))


Park oynaması...

Ada'ya dubadan-tekneden atlamak yetmedi bir de babasını kullanıyor....

Baba-oğul paso atladılar. Hele benim elimde makine varsa:)))))

Nihayet bu yıl ne kolluk ne simit özgür Deniz.....


Dün itibariyle Didim gezimizi de bitirdik. Bu yıl daha mı keyifliydi bilmem. Benim hiç dönesim gelmedi. Eve gel temizlik (nasıl toz olmuş her yer) işler, sürekli düzenli yemek yap....Bir de orada ne güzel sabahları bisikletle güne başladım. Denize girip bol bol yüzdüm. Şimdiden özledim açıkcası. Hani daha denize girememişler de var biliyorum ama beni deniz kıyısında unutsalar inanın aramam buraları. O denli iyi geliyor deniz havası....

Yorumlar

  1. Sen de Devrim kadar bronzlaştın mı Saadetçim:)
    Çok keyifli zamanlar geçiriyorsunuz, bu sene denize doyacaksınız sanırım. Didim'i severim eskiden bir yazlığımız vardı orada, her sene giderdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara bacılara döndük Fadiş. Aslında güneş altında hiç uzanmıyoruz, hatta denize giriş saatlerimizde de dikkatliyiz ama yüzmek bile halletti bizi....
      Ben sanırım bu yıl denize doyamayacağım. Dün gelirken daha yolda "keşke bitmeseydi" oldum ki evimi özlerim genelde. Hani yol parasıydı girişti çıkıştı masraflı olmasa hafta sonları evde durasım bile yok...

      Sil
  2. Çok güzel kareler.
    kahve tepsini çok sevdim Deniz ,ben de isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Deniz yapar kesin. Bayılıyor bu işlere.....

      Sil
  3. Dönüş hoş olmamış kesin, keşke daha kalaymışsınız Saadetçim :( Allah içinize sindirsin canım, tekrarını daha uzunca nasip etsin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder