Pazar gezmesi, kitap alışverişine döndü.....


Geçen hafta Gaziemir'deki cuma pazarına gittim. Nette İzmir'in pazarlarına bakarken denk gelmiştim. Oldukça hoş bir pazarmış. Gıda bölümü yok sadece giyisi-çanta vs.....Aynı gün çocukların yarışları seyretmeye Narlıdere'ye de gideceğim için 1 saatte dolandım pazarı, alışverişimi yaptım. Dönerken yol üstünde 1. el, 2. el kitap alınır satılır tabelasını görünce küçük bir duraklama ve orayı arayıp bulma durumu oldu:))

Pazar-tezgah karıştırma işini 1 saatte halleden ben bir o kadar da kitapların arasında oyalandım resmen....Çok hoş kitaplar vardı. Şimdilik yukarıdakileri aldım. En kısa zamanda oralara bir daha gitmeyi planlıyorum. İzmir'de 2. el kitap satan öyle çok yer yok, o yüzden Park Kitabevini keşfetmek benim için oldukça keyifliydi....

Yorumlar

  1. Oh ne ala. Keyifli okumalar o zaman. Ankara'da özel olarak hem yeni hem de 2. ikinci el kitap satan yerler var biz o anlamda şanslıyız galiba. Bu aralar tekrar kitap okumaya başladım çok şükür.

    YanıtlaSil
  2. keyifli okumaların olsun saadet.yine hazine yapmışsın:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder