Mutlu çocuklar için kitaplar, oyuncaklar......




Mutlu Olalım çocuklarını zaman zaman paylaşıyorum burada. İzmir'de Behçet Uç Çocuk Hastanesi ve Ege Üniversitesi'ndeki kanser hastası çocuklarla ilgileniyorlar. Geçenlerde facedeki sayfalarından okunmuş kitaplarla ilgili bir çağrı yapmışlardı. Ada ve Deniz okuduğu kitaplar bekliyordu öylece. İyi oldu bu çağrı yani. Epeyde vardı onların yanına sayıları bolca olan peluş oyuncaklardan ekledim. Hatta 3 tane tır-beton kamyonu türünde araç da buldum. (Artık büyüdüler ya çoğuyla oynamıyorlar. Ama hala bir tarafları çocuk ve elden çıkarmak da istemiyorlar. Böyle böyle eritecek anneleri oyuncakları) Benim daha önceden yaptığım baykuşları çok sevdiklerini söylemişti Özlem hanım. Ara ara ördüklerim vardı onları da ekledim...Bugün sabahtan götürdüm poşetlerimi teslim ettim....

Yorumlar

  1. ellerine emeğine sağlık sevgili Saadet ne güzel işler..baykuşlarını ben de çok beğeniyorum.sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder