Ada'ya süpriz....






Bugün Ada'ya küçük bir süpriz hazırlıyoruz. (Bloglarla ilgisi yok ya rahatça yazabiliyorum) Aslında doğum günü 24 temmuz. Ama malum ramazan, annem de oruç tutuyor....Bugün hastaneye gideceğini duyunca apar topar hazırlanmaya başladım. Geceden kurabiye ve pastanın kekini hazırladım. Gizli ya...Sabah da çocukları aşağı postalayıp pastayı hallettim....Sıcak sıcak olsun diye poğoça gibi şeyleri günün ilerleyen zamanlarına bıraktım. Daha doğum gününe çok olduğundan şüphelenmez sanırım...

Yorumlar

  1. ada nın telefonu olsa arardık :))))
    bence harika bir süpriz olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm Nilgün henüz telefonlanmadı.....Henüz duruma ikisi de uyanmadı bakalım. Hoş anneleri dip köşe temizlik yaptı bir de üstüne poğoça-kurabiye falan. "akşama birileri gelsin" diyorlar:)))

      Sil
  2. Ayyy... nasıl da sevinecektir şimdi, bayılıyorum çocukların yüzünde beliren o şaşkınlıkla karışık mutluluğa, benim için de kutlayıp öp olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) Ben de çok severim o ifadeyi. Bakalım bizimkisi napacak. Büyüdük ya artık......

      Sil
  3. Ellerine sağlık Saadetciğim. Adacığımın da yeni yaşı kutlu olsun. Ailesiyle birlikte sağlıklı ve huzurlu yılları olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık Ada'yada sağlıklı uzun ömürler dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Çocuk sevinci gibisi yok, onların mutlu yüzlerini görmek bir zevk, yaşa sen annesi:)

    YanıtlaSil
  6. :))) günün de tekrar isteyebilir:))

    sağlıklı ve gönlünce nice kutlamaları olsun.
    face de görsem bile bloglara yazmayı özlemişim sevgiler canm

    YanıtlaSil
  7. eminim çok mutlu olmuştur.mutlu olsun daima.senind eellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder